- Bestellen, wijzigen of annuleren
- Betalen
- Bezorgen & ophalen
- Ruilen & retourneren
- Garantie & reparatie
- Winkelbezoek
- Akoestisch wandpaneel - WOOD
Bezorgen & ophalen
Was het product dat je hebt besteld op voorraad? Dan proberen we (of PostNL) jouw bestelling binnen zeven werkdagen thuis te bezorgen.
Heb je meubels besteld die niet op voorraad waren of nog gemaakt moeten worden? Dan vind je op de factuur die je van ons hebt gekregen een indicatie van de week van bezorging. We houden je op de hoogte en zodra jouw bestelling compleet is, zullen we contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/waar-blijft-mijn-bestelling
Heb je meubels besteld die niet op voorraad waren of nog gemaakt moeten worden? Dan vind je op de factuur die je van ons hebt gekregen een indicatie van de week van bezorging. We houden je op de hoogte en zodra jouw bestelling compleet is, zullen we contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak.
Jazeker! Wel moeten de producten natuurlijk in de lift passen en/of moet er een verhuislift aanwezig zijn om de meubelen bij jou binnen te krijgen. Omschrijf daarom bij aankoop altijd duidelijk de situatie, zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/bezorgen-jullie-ook-in-een-flat
Plaats je een bestelling onder de €75,- of shop je jouw nieuwe meubelen vanuit je luie stoel in onze webshop? Dan kun je kiezen voor basic bezorging. Afhankelijk van de grootte van het artikel wordt de bestelling door onze vrienden van PostNL of onze eigen logistieke dienst uitgevoerd. De meubelen worden netjes voor de deur weggezet, maar het uitpakken en monteren? Dat moet je zelf doen. De kosten? €14,95*.
*Uitzonderingen voor basic bezorging zijn producten die groot en zwaar zijn. Hiervoor is alleen premium levering beschikbaar (banken, kasten, fauteuils, eettafels etc.).
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/wat-houdt-basic-bezorging-in
*Uitzonderingen voor basic bezorging zijn producten die groot en zwaar zijn. Hiervoor is alleen premium levering beschikbaar (banken, kasten, fauteuils, eettafels etc.).
Is er een vertraging ontstaan voor de bezorging van jouw (online) bestelling? Dan stellen we je hier twee weken voorafgaand aan de levering (of eerder als het bij ons bekend is) van op de hoogte.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/wat-als-mijn-bezorging-vertraagd-is
Jazeker, en kies je voor Premium Bezorging? Dan ontzorgen we je volledig. We zetten alle meubelen op zijn plaats, monteren ze als dat nodig is en nemen het verpakkingsmateriaal mee terug.
Weet je niet zeker of de meubelen die je hebt besteld naar binnen kunnen? Dan hebben we de mogelijkheid van een inmeetservice of een verhuislift. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 078-6743000.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/bezorgen-jullie-mijn-online-bestelling-thuis
Weet je niet zeker of de meubelen die je hebt besteld naar binnen kunnen? Dan hebben we de mogelijkheid van een inmeetservice of een verhuislift. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 078-6743000.
We ontzorgen jou volledig. We zetten alles binnen, pakken het uit, monteren de meubelen waar nodig en nemen alle verpakkingsmaterialen weer mee terug. Lees er hier meer over.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/wat-is-het-voordeel-van-premium-bezorging
Wat vervelend! Je kunt de schade altijd direct melden bij onze bezorgers. Zijn ze net weg? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. Wij gaan direct voor je aan de slag en zorgen ervoor dat het snel wordt gefixt!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/wat-als-mijn-product-beschadigd-is-geleverd
Je kunt jouw online bestelling helaas niet ophalen in één van onze winkels. Wel kun je jouw bestelling thuis laten bezorgen óf gratis afhalen bij ons afhaalmagazijn in Dordrecht.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/kan-ik-mijn-online-bestelling-ophalen-in-de-winkel
Bestel je een product in onze webshop dat op voorraad is? Dan heb je jouw bestelling binnen 3-7 werkdagen in huis. Moet jouw meubel op maat gemaakt worden? Dan heb je te maken met levertijd en deze kan per product variëren. Zodra alles bij ons binnen is plannen we de bezorging van jouw bestelling binnen twee weken in.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/hoe-snel-kan-mijn-bestelling-thuisbezorgd-worden
Goed dat je het aangeeft. Je kunt een mailtje sturen naar [email protected] en zij pakken de situatie zo snel mogelijk op.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/mijn-straat-is-opgebroken.-waar-kan-ik-dat-melden
Dat hangt af van de bezorgdienst die jouw bestelling gaat bezorgen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/hoe-wijzig-ik-het-bezorgadres-van-mijn-lopende-bestelling
- Bezorging door PostNL
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Is jouw bestelling al wel verzonden? Dan kun je jouw adres in de Track & Trace van PostNL wijzigen via de optie 'bezorging wijzigen'. Zit het pakket te ver in het bezorgproces? Dan kan het helaas niet meer. - Bezorging door De Bommel Meubelen
Onze klantenservice medewerkers helpen je graag. Bel, chat of mail ons om je adres te wijzigen.
Duizendmaal sorry! De bezorging van jouw meubelen moet wat ons betreft een leuk en fijn moment zijn zonder zorgen. Ben je niet tevreden? Stuur een mailtje naar [email protected], want we verbeteren onszelf graag.
Wat ontzettend vervelend! Stuur een mailtje naar [email protected] en wij pakken het zo snel mogelijk voor je op!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/ik-heb-een-deel-van-mijn-bestelling-niet-ontvangen.-wat-nu
Wanneer je voor Premium Bezorging kiest ontzorgen we jou volledig. We zetten alles binnen, pakken het uit, monteren de meubelen waar nodig en nemen alle verpakkingsmaterialen weer mee. Kies je voor Basic Bezorging? Dan komen wij (of PostNL) tot aan de voordeur en dien je de meubelen zelf binnen te zetten, uit te pakken en op zijn plek te zetten.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/zetten-jullie-de-meubelen-die-ik-heb-besteld-ook-op-zijn-plek
Helaas niet! Wel ontvang je 2 dagen voor de met jou afgesproken lever- of servicedatum rond een uur of 17:00 via de e-mail of SMS een link waarmee je jouw tijdsblok voor de afspraak kunt zien. Zo krijg je een indicatie tussen welke tijden je onze bezorgers of servicemonteur kunt verwachten. Op de dag zelf kun je via die link onze collega's live volgen, zodat je wat beter weet wanneer je ze daadwerkelijk kunt verwachten.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/kan-ik-voor-de-bezorging-van-mijn-product-een-tijdvak-kiezen
Wat ontzettend vervelend! Stuur een mailtje naar [email protected] en wij pakken het zo snel mogelijk voor je op!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/wat-moet-ik-doen-als-ik-mijn-online-bestelling-niet-ontvangen-heb
Jazeker, ook in tijden van COVID-19. Geen bericht is goed bericht en onze bezorgers houden zich uiteraard aan de richtlijnen van het RIVM.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-ophalen/ik-heb-een-datum-waarop-mijn-meubelen-bezorgd-worden.-gaat-de-afspraak-nog-door
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice