- Bestellen, wijzigen of annuleren
- Betalen
- Bezorgen & ophalen
- Ruilen & retourneren
- Garantie & reparatie
- Winkelbezoek
- Akoestisch wandpaneel - WOOD
Bestellen, wijzigen of annuleren
In ons afhaalmagazijn hebben we ontzettend veel producten op voorraad. Bij elk product in onze webshop kun je de voorraadstatus zien en ook in onze winkels kunnen ze jou de actuele voorraad van onze producten doorgeven.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/is-mijn-product-op-voorraad
Jazeker! Je mag jouw online bestelling binnen vijf dagen na het plaatsen van de order kosteloos wijzigen. Stuur een mailtje naar [email protected] en we nemen contact met je op om het in orde te maken!
Let op: bestellingen in de winkel kunnen niet altijd gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op met de winkel waar je een bestelling hebt geplaatst.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/kan-ik-mijn-bestelling-wijzigen
Let op: bestellingen in de winkel kunnen niet altijd gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op met de winkel waar je een bestelling hebt geplaatst.
Het komt wel eens voor dat je spijt hebt van je bestelling. Bij ons kun je jouw online bestelling binnen vijf dagen na het plaatsen van de order annuleren. Stuur een mailtje naar [email protected] en we maken het zo snel mogelijk voor je in orde!
Let op: bestellingen die geplaatst zijn in de winkel kunnen niet geannuleerd worden.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/kan-ik-mijn-bestelling-annuleren
Let op: bestellingen die geplaatst zijn in de winkel kunnen niet geannuleerd worden.
Op onze showmodellen geven we je geen garantie.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/heb-ik-garantie-op-een-showmodel
Showmodellen dien je zelf af te halen in de aangegeven winkel en ook direct zelf mee te nemen als de koop is gesloten. Kijk voorafgaand dus altijd even naar de grootte van het product, zodat je weet of je een busje of aanhanger moet huren om het mee te kunnen nemen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/hoe-wordt-een-showmodel-bezorgd
Je kunt veel van onze producten bestellen via onze webshop. Plaats de producten in het winkelmandje en reken af. Als je de bestelling plaatst met jouw Bommel-account gaat het nog een stukje sneller, omdat we je al kennen. Een account aanmaken doe je hier.
Ben je op zoek naar maatwerk meubelen of kun je iets niet vinden in de webshop? Dan ben je natuurlijk van harte welkom om jouw bestelling te plaatsen in één van onze winkels.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/hoe-kan-ik-een-bestelling-plaatsen
Ben je op zoek naar maatwerk meubelen of kun je iets niet vinden in de webshop? Dan ben je natuurlijk van harte welkom om jouw bestelling te plaatsen in één van onze winkels.
Veel van onze showmodellen kun je bekijken in onze webshop (aangeduid met showmodel), maar zijn enkel af te halen in de bij de omschrijving van het artikel aangegeven winkel(s).
Enthousiast? Bel dan naar 078-6743000, zodat we het product voor je kunnen reserveren!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/waar-kan-ik-een-showmodel-kopen
Enthousiast? Bel dan naar 078-6743000, zodat we het product voor je kunnen reserveren!
Producten die het label showmodel hebben, mogen niet geretourneerd worden. We bieden deze items namelijk tegen een gereduceerde prijs aan en ze vallen niet onder de garantie die je bij aankoop van nieuwe meubelen krijgt. Meenemen is dus definitief meenemen!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/mag-ik-een-showmodel-retourneren
Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. We doen er alles aan om het zo goed mogelijk voor je te regelen, maar ook makers maken wel eens foutjes. Onze excuses daarvoor.
Is het product dat je hebt gekocht niet naar wens? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken per chat, telefoon en e-mail. Is het product beschadigd? Vul hier het serviceformulier in en we proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/wat-als-ik-een-klacht-wil-indienen-over-mijn-bestelling
Is het product dat je hebt gekocht niet naar wens? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken per chat, telefoon en e-mail. Is het product beschadigd? Vul hier het serviceformulier in en we proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Bij de Bommel Meubelen hanteren we de laagste prijsgarantie op al onze producten. Indien aantoonbaar is gemaakt dat hetzelfde product, in alle facetten gelijkwaardig, elders goedkoper te verkrijgen is, betalen we het verschil tot 30 dagen na aankoopdatum terug in de vorm van een waardebon van de Bommel Meubelen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/heeft-de-bommel-meubelen-een-laagste-prijsgarantie
We doen er alles aan om de orderbevestiging binnen 48 uur naar je toe te sturen. Heb je hem na 48 uur nog steeds niet ontvangen? Mail dan even naar [email protected] voor jouw online bestelling en bel naar de winkel voor bestellingen geplaatst in de winkel.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/waarom-heb-ik-nog-geen-orderbevestiging-ontvangen
Bij de Bommel Meubelen hanteren we de laagste prijsgarantie op al onze producten. Het kan zo zijn dat door omstandigheden binnen de productie of het transport onze prijzen stijgen. Daar kunnen we helaas niets aan veranderen. De getoonde prijzen bij onze producten zijn de prijzen van dat moment en is het product elders goedkoper te verkrijgen? Dan betalen we het verschil tot 30 dagen na aankoopdatum terug in de vorm van een waardebon van de Bommel Meubelen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/het-product-dat-ik-wil-kopen-is-in-prijs-gestegen.-wat-nu
Dit product produceren we speciaal voor jou. We gaan het dus pas maken, nadat jij het product daadwerkelijk hebt besteld.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/wat-betekent-de-voorraadstatus-leverbaar-op-bestelling
Dat hangt af van de bezorgdienst die jouw bestelling gaat bezorgen.
- Bezorging door PostNL
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Is jouw bestelling al wel verzonden? Dan kun je jouw adres in de Track & Trace van PostNL wijzigen via de optie 'bezorging wijzigen'. Zit het pakket te ver in het bezorgproces? Dan kan het helaas niet meer. - Bezorging door De Bommel Meubelen
Onze klantenservice medewerkers helpen je graag. Bel, chat of mail ons om je adres te wijzigen.
Wij helpen je graag! Je kunt met ons chatten, maar ook bellen en mailen met een winkel bij jou in de buurt om jouw bestelling te plaatsen. Klik hier om contact met ons op te nemen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/ik-probeer-online-iets-te-bestellen-maar-het-lukt-niet.-wat-nu
Voor de aankoop van showmodellen gelden de volgende voorwaarden:
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/wat-zijn-de-voorwaarden-van-de-aankoop-van-een-showmodel
- De prijs die je ziet in onze webshop is de afhaalprijs van het product
- Het product moet afgehaald worden in de aangegeven winkel
- Het product moet na aankoop direct worden meegenomen
- Op showmodellen krijg je geen garantie
Een showmodel heeft in de winkel gestaan. Het voldoet aan onze Bommel kwaliteit, maar is niet nieuw. Zie het als een meeneemmodel dat je tegen een gereduceerde prijs kunt kopen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-wijzigen-of-annuleren/het-product-dat-ik-wil-kopen-is-een-showmodel.-wat-betekent-dat
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice