Top 3 veelgestelde vragen
Heb jij online een product besteld dat we speciaal voor jou moeten maken? Dan kun je dat product helaas niet ruilen. De overige items mag je binnen de zichttermijn van 14 dagen bij ons retourneren of ruilen. Let op! Dit geld alleen voor producten die online gekocht zijn. Aankopen die in de winkel zijn gedaan, komen hiervoor niet in aanmerking.
Lees hier onze algemene voorwaarden.
Lees hier onze algemene voorwaarden.
16.08.2021
Als jouw product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie altijd helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Mocht je geen Furniture Care hebben afgesloten, zul je hiervoor moeten betalen. We kunnen vooraf niet aangeven hoe hoog de kosten zullen zijn.
Je kunt bij ons een serviceverzoek indienen via deze link. Onze experts beoordelen dan of we overgaan tot reparatie.
23.02.2022
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice